Pages

Wednesday, December 8, 2010

ah suasana dingin....

Hari ini aq bangun punyer lah lambat baaaaa....  xdak q sangka baaaa.........?????????


  • ?????
  • *****

Aik kat ketas 2???



Waaaaa hari ini saya bangun dari sweet dream saya dah nak tegah hari dah......lambatnyer
------->>> sebab tidow lambat lah sap suhh, study ka apa??
Waaaaa.....Dok lah nonton..heeeeeeee
---->>>waaaa best ney final bila , tahun depan ka ???
Waaaaa...Aik nie sinis ka pa nie??????
----->>> Dok la puji nie....
Waaaa.....alaaaaaa.....
----->>> Go ready !!!!


Anyway , saya akan try the best f my final exam ehm......kenapa owg len bole saya x, mungkin saya kurang berusaha ??? mungkin juga.... perkara nie perkara sama yang wujud setiap sem...perkara yang sama berlaku   setiap sem..... Dah taw ahpasal wat.....Hurm???? ehm 2 lah cda.........

Cda boleh pasti boleh ajaaa.........~~~~~ ahpasal plak pic nie saya bubuh???? heeeeeeee  xcomel langsunglah....however, pic nie x comel ka , x menarik ka, x cantek ka, x comot ka ...ia tetap menjadi pilihan saya sebab pic nie membuat saya terfikir sesuatu ********* heeeee
not bad lah  or not nice but something make me as aFire!!!!

0 ulasan:

Post a Comment

Thank You ALLAH...