Pages

Thursday, December 23, 2010

Hari ini dalam sejarah 24 Dec 2010

Alhamdullilah..wahhh~~~ hari ini genap umur ku  20 tahun..thanks  all of your my beloved family and my friend thanks a lot...hari ini sungguh mengembirakan dalam sejarah hidup saya yang penuh dengan keriangan...Rindu kat family inshALLAH, saya akan balik hari nie my first  journey i've to go JB...pada 28 hb adalah saat yang saya nanti2 kan..i  believe its coming...hehehe...

Apy bUF D c-Da sweet 20!!!

ALLAH menberi ku peluang lagi untuk mengenali tentang kehidupan yang DIA beri..
Hamba mu ini hanya insan yang ciptaMU,
insan yang  lemah Dan yang daif lagi
ALLAH maha mengatahui....
aku sentiasa mencintaiMU dan menyayangiMu...
sentiasa menrindui KekasihMU....
sentiasa memujinya...
Ya ALLAH permudahkanlah hidup ini..



HAbIS eXAm...

WAhhhh.....exam dah hbs dah,,,....hurm moga2 dapat apa yang saya terget kan sem nie....amin ya rab....
Saya pown xtaw motif pIc nie....xtaw2........

0 ulasan:

Post a Comment

Thank You ALLAH...