Pages

Monday, March 14, 2011

Aku , Aku, Aku.....akuuuuuu

Sometime kita nek angin ngan owg len tpi x akan membencinya.....eya i'm believe it.....

Tapiiii.....
AKu x suka orang yang selalu share ngan org len pasal si polan 2 la tahu dah kita ni  insan biasa  kita selalu wat salah apa ngat kita nie ROBOT, Computer, machine, xpunya perasaan hahahaha.... kita kena jaga ati orang len juga n kita pastikan kita jaga ati dia..... Memg la FB ,tagged, FS, blog and etc salah 1 webpages kita leh share ngan member2 len tpi agak2 lah kan kita ngadu kat orang len bukan nak mitak  nasihat ke apa but nak lepaskan geram, marah, benci n ect......PASTI and aku sangat3 PASTI kita xakan dapat perkataan nie ::: kata "awak xbek kata macam tu, bnyakkan bersabar"  or "banyakkan ISTIFAR"  aku percaya sangat xda carik la kalo kena hasut lagi la ada  herm "sabar ja...kalo aku herm" or "ala apa lagi TAMPAL la".....Maaf lah aku just nak share ketidakpuasatian pada mereka2 nie....nanti si polan tu kecik ati plak, kita xtaw apa dia rasa kalo kita nak dia rasa apa kita rasa dia x taw apa yang kita nak dia  taw so terus terang bawak lah bebincang jan la terus melontar kat mana2 website....

Just nie aku nak share tuk pertengahan bulan mac nie heeee.....
Ya ALLAH kurniakan lah aku sifat2 ma'mudah dan jauhkan lah d sebaliknya...aminn...


***aik kata x suka nak share?
*** HAHAHAHAHA......nak cuba....



0 ulasan:

Post a Comment

Thank You ALLAH...