Pages

Friday, March 11, 2011

Hati ku di curi..♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ahaa....aku x taw dan aku rasa keliru.....
adakah ini namanya CINTA??




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





****xmungkin2

Ala nie lah nama dia cinta manusia xkekal kan....

herm......
****xTaw2......

Bila aku lihat dia aku rasa ada sesuatu istimewa dari dia tapi aku rasa dia hermmmm....

hahahaha
****apa yang aku mepek nie..
****xLeh jadi nie masi sih aku tewas bagitu sadJa....

AR dia kekasih hati aku lama dah aku ngan dia 3/3/08 sampai skarang sometime aku keliru sangat2
ahsal perlukan kesetian  dalam sesuatu hubungan?? Herm Xtaw2
**** agak2nya aku nie setia kew?? heee


****Setia2 untuk AR....
****Eya Kew??

******mungkin Eya heee......

terfikir2 menda bab cinta2 nie aku x berapa suka ntah apa pasak plak....
tapi yang pasti aku bercinta....


****kekedang aku terfikir dan memikir 
ahsal aku bercinta?? kepala hotak aku mula berfungsi macam2 la antaranyasebab aku suka dia and dia pun suka aku.....
ke aku xda pengangan agama yang kuat sampai aku terjerumus ke alam  ini...
*****macam2 aku fikir , ada 1 masa tu aku rasa dan merasa sangat2 dan tersangat2  rugi dan menyesal apsal aku bercinta bah kata  len ber 'couple'  ayat yang agak femes masa kini.....
Aku nak zaman sekolah aku time zaman sekolah aku x couple pun ah betul, betul lah .....tapi time lepasan SPM mnunggu result tu aku ter'couple' heeee ada istilah  "Terrrrr" nie watever sampai sekarang aku menyesal tapi aku xleh...
Aku selalu kata ngan member aku nama T Q n U  aku selalu kata kat dowg tu
" kedang2 hidayah perlu dicarik " 
kalo kita tunggu  kalo x datang kita sempat matik lagi la x sempat kita rasa kemanisan Iman macam mana .....
Kali ini geliran Aku plak carik......

***Aku harap aku mampu insha"Allah.......



******* NUR ......

1 ulasan:

Warkah Dari Ku said...

congrate dear....

Post a Comment

Thank You ALLAH...