Pages

Friday, March 25, 2011

My journey MySpace

Aku baru balik dari pengembaran dari KL  kami punyer kos ada wat lawatan ke KL dalam subjek networking. by the way, pelbagai ilmu aku pelajari, pengetahuan aku baru tahu dan bagaimana mereka menggunakan ilmu sains teknologi hahahaha...Alhamdulillah ya ALLAH
dalam lawatan nie kami sempat melalui bagaimana  kehidupan KL, aku rasa dan bagi aku seperti biasa ja pun hidup kat sana depend  to own self  kita nak control mcamana nak jadi bek ke or nak bad ke hak kita..hahahaha...
aku tunggu faris upload pic nie tapi dia x upload2 lagi...
Antara local kami g :-
MySpace
  1. WIMAX / P1
  2. CELCOM
  3. TM
  4. JARING
  5. MDEC 
ada 5 destinasi yang kami tuju n x lupa ronda2 KL  hahaha penat giler time ronda2 tuh macam aduhh!!
MySpace


0 ulasan:

Post a Comment

Thank You ALLAH...