Pages

Tuesday, April 26, 2011

Perkongsian Bersama....


Wahhh~~~ Final nak menjelang nak balik kampung pown nak Tiba dah.....Apa Final???!!!!
ah tidakkkkk!!!!! Erm ak rasa diri ak dah ready kew???  macamana ngan subjek ak mbik nie?? ***** Otak ak melayang seketika fikirkan subjek2 sem nie dah------->>> Matik la dah la ak sem last ooooooww TIDAK xNAK!!!! x mungkin ya ALLAH bantuilah kami aminn...<------------------

  • JAVA-----------------------------15%
  • Software E---------------------80%
  • Network------------------------75%
  • MIS-------------------------------50%
  • PSK-------------------------------45%
  • PAI -------------------------------85%
wahhhh~~~ Tinggi nya tapi kena BAHAGI  ngan 2 baru betul alamak matik la OtoKE......Takut Serammm........
Running Man salanghandanyo....


aku manusia lemah…
Selalu terjatuh..
berbeda aku darimu..
kau berdiri teguh..
aku serba tiada
aku kekurangan..
dan bila kau tiba...aku hilang dr kewujudan..
c/o
Sempurnanya sifatmu..
tulusnya hatimu jujurnya niatmu tingginya kesabaran mu..
lepaskanlah diriku kerna
aku tak mampu tuk menangung sebuah cinta sempurna darimu..
darimu…oh oh oh…

Bukan aku tak pernah mengerti dirimu
Ku sanjung setiap kata cinta kau berikan aku..
hilangkan rasa ini dan akhirkan semua..
dan bila kau sedar aku hilang dr kewujudan..

Cinta Sempurna
-Yuna-

0 ulasan:

Post a Comment

Thank You ALLAH...