Pages

Thursday, June 9, 2011

♥ Aku sayang keranaNya ♥

Hari ini kononnya aku nak gi kolej tapi Xjadi pasai ape?

 (dah aku malas nk g tegah syok tidow ZZZZzzzzzz) 

Tidow3X sape x 

suka bab tidow nie hikhikhik (tuh pasai pala hutak aku pown nek pening)

Tapi aku memang rugi banyak masa aku terbuang

Tapi oleh kerana aku aku kata "sayang bangun study"

(Eya aku bangun la nanti) monolog dalam aku  lemparkan hihihi

So akhirnya aku bangun dan study Yesssss!!!!!

   FB seketika (Ala kejap jak pown)

Masa terbuang lagi aduiina  CDA wake up!!!
Tetiba Ring ring ring 

sape plak call aku ni ( Ayah aku la yahooo)

perbualan kami agak panjang  (dah aku tanya ayah aku suma orang kat umah hihih)

to be continue 

 Study jam menunjuk pada pukul 9.05 pm

Ring Ring Ring  (HP aku berdering kali kedua lagi la)

 Owh Ok(aku nak g ke x aku nak g ke x)

akhirnya aku p



Dan


Terima kasih kowang-kowang sponser aku 

 insha'Allah 

nak sponser kowg la nanti walaupun seteguh  air (seteguh ke, ke setelan hehehe)

Tapi

Jika X sempat Allah akan membalas lebih dari kita mahu


aku harap semoga ukhwah ini akan terjalin atas jalanNya

sentiasa dalam redhaNya

Moga sentiasa bersamaNya

(wahai teman-teman yg aku kasihi kernaNya)

Dan

 akan kekal selamanya

(Buat semua)

Love ur all coz  HIM (Allah)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥




0 ulasan:

Post a Comment

Thank You ALLAH...