Pages

Monday, June 6, 2011

Saat..

Alhamdullilah (wink3 :*)

Hidupnya aku hari ini karnaNya

Tercatatnya Post ini juga KarnaNya

Ujian yang Engkau berikan pada hamba ini 

Aku terima ( Makasih Ya Allah)

Aku tahu ujian yang Engkau  beri pada ku  

adalah ujian yang aku mampu pikul 

(Insha'Allah) kuatkanlah hati ini dalam erti mengenal 

islamMu 

Coretan kali ini aku beri untuk diri ku iaitu semangat pada diri ini

Ya Allah perkuatkanlah hamba ini dalam menempuh liku-liku 

kehidupan sebagai hambaMu

Aminnn....

Hari demi hari

detik demi detik

saat saling berganti

masa semakin pergi 

aku menanti  1 hari yang sangat bermakna iaitu 

15.06.2011 (Rabu)

bersamaan (13 jamadilakhir)

Hari ini akan ku tinggalkan bumi kelantan 

aku tinggalkan rumah sewa aku

aku tinggalkan KOLEJ 

serta teman-teman aku yang mengajar aku 

erti persahabatan yang sebenar

pensyarah-pensyarah aku yang membimbing ku kearah lebih baik

Ya Allah permudahkan mereka dalam semua hal  aminn

terima kasih semua..Maaf dari aku






"Demi Masa! Sesungguhnya manusia itu di dalam kerugian. Kecuali mereka yang beriman, beramal soleh dan berpesan-pesan dengan kebenaran serta berpesan-pesan dengan kesabaran." (Al 'Asr 103: 1-3)

0 ulasan:

Post a Comment

Thank You ALLAH...