Pages

Friday, March 18, 2011

MySpaceCiter Kemarin Hari....

Semalam adalah last day 4 this week ada class.....Alhamdulillah markah  test1 semua ok2 setekat ini....tapi , aku xjangka ada 2 kuiz pop tetiba melanda hari kemarin  subjek JAVA and Networking tapi aku jawap ja aku x tinggalkan kosong ujian2....Terima kasih ya ALLAH kerana memberi pada hamba ini ujian :) aku tahu ujian ALLAH berikan pada aku ia mampu aku pikul , Bukan luar jangkaan kita tapi ditahap kemampuan diri kita..
time kami ke cafe nak makan kami semua  tegah syok mbik makanan  bila dah beratur kat depan counter kak sue yang bayar kan pada kami heeeeeee  terima kasih kak sue...

***Kami 
  • Aku
  • Nita
  • Nan
  • Qa
balik2 tu kami terus ke umah kak sue bantu kak sue untuk sediakan tempahan dia dari member seklas kami
time tunggu kak sue uli tepung tetiba plak ayu ajak kami g tempat kenduri, firstly  aku xnak g aku malu  tapi lama2 aku  g juga sampai kat tempat tu ya ALLAH malunya dah la tuan umah tu berbisik2 sambil pandang2 kami berenam hahaha pacik tu yang jemput kami pecik tue yang panggil kami pacik tapi kami rasa isteri dia x taw herm....kami mbiklah lauk makan2 herm...time makan tu Ya ALLAH macamana aku nak balik nie terfikir macamana nie.... lepas makan kami pun salam ngan macik tuan umah tu ( isteri pacik) pastu kami  jumpa pacik dengan ucapan "terima kasih pacik" "terimaz macik" heeee...Malunyaaaaa........
balik ke umah kak sue tolong kak sue, lepas solat  aku tolong goreng donat   dan popia........
siap aku balik

**Ber6
  • Aku
  • Nan
  • Qa
  • Nita
  • Hasnul
  • Ayu
Hari ini aku terasa pada som1  tapi aku terfikir aku manusia biasa manusia hahaha selalu wat salah macam aku ***banyak mulut biasala.....
Tapi aku terintis air mata aku time tu tapi aku cuba mencari ketenangan dalam ati herm.....
Terima kasih ya ALLAH untuk ari2 ku semuanya indah telah engkau tentukan....

0 ulasan:

Post a Comment

Thank You ALLAH...