Pages

Saturday, May 28, 2011

Coretan Semalam



Thinking of our self 
Alhamdulillah 3 paper aku dah lepas kali nie untuk subjek kegemaran ku ntah 

apa aku dapat target ke x?.... 

By the way kita kena cubakan.. Semalam subjek killer memang payah gila aku 

akui herm..Tapi aku mohon moga 

lepas aminn ( Aku Mengaharap pertolongMu)..thanks to my beloved lecture Cik 

Husna time dekat dewan sempat 

bagi semangat Gahmcahmida. Xlupak juga pada member aku siswa siswi 

insha'Allah kita boleh.

Aku terlihat dia matanya sungguh tejam melihat ku takuttttt..mata yang agak 

layu tapi pandagan penuh kekejaman dan 



dandam --->>I  be honest...I LOVE U to All my Frenz...Sarangheeyouu

(baru bangun kowt nasib bek sempat mandi tuh pasal dia pakai baju t-shit )

Semalam hamba Allah seorang Sposer aku Kak sue  aligato..

28 May bufDay my roomet apy bufday Nurul chukamindah!!!

moga rahmatNya sentiasa bersama diri  mu sahabat aminnn

kakak-kakak hehehe ^_^

Jom Study SE (software engineering)  chaiyoookkk!!! 

Hwaiting gogogoooo

0 ulasan:

Post a Comment

Thank You ALLAH...