Pages

Monday, May 30, 2011

LapaQ nak makan nak makan.....

30/05/2011 bertempat dewan utama KTD pada masa 9.00 hingga 11.30 pagi  aku tempuhi 

satu cabaran yang sangat-sangat la besar final exam for my Favorite subject Software 

Engineering hahahahah skima gila ayat aku..Alhamdullilah syukur padaMu ya Allah akhirnya 

aku half Freedom.. ^_^ clue puan bagi ada yang kaur terutamanya agile method and 

extreme programming   agak payah soklan-soklan dia, tadi pagi aku berjaya kenakan 

member aku  sebelum masuk dewan hahaha sorry guys by the way i love u so so so much 

coz HIM (Allah)...insha'Allah kita boleh (",) ok Don't think things would have been the last 

one we had was thebest . Balik dari kolej i'm think i lapar sangat-sangat so nak beli 

makanan kak yah tutup kak  maaaahhh XNAAAAKKKKK heee soriii ^_^peace..Sakit gigi 

sampai bengkak pipi aku memang sakit, sakit  itu ujian apa xnya sakit gigi macam aku makan 

manis , masam , tawar , and macam la aku punya pasal pipi aku nek heeee sakit oowwhh 

time jawap final tadik pown huhhhh~~~ peRrrrrrggghhhh 


Jom JOm Jommmm PT (Hyper)...





0 ulasan:

Post a Comment

Thank You ALLAH...