Pages

Wednesday, May 18, 2011

Sometime kena Fikir la.... Lawan Lawan Lawan....

Aku Aku aku aku aku aku aku dan AKU ..... Aku manusia biasa eya2 aku manusia biasa yang bnyak kekurangan lg dhaif....Ujian , ujian , ujian dan ujian  terima kasih ya Allah.. dulu aku lagi suka diri aku aku rindu dengan diri aku aku bangga diri aku dulu Tapi Sekarang mengapa aku jadi macam ni..Kisahnya bermula dari aku d KTD kolej yang membawa aku ke arah lebih bek lebih mengenal diri aku lebih penting memahami aku tentang ISLAM yang sebenar TAPI aku d uji di sem last aku di sini mengapa aku di uji aku tanya pada diri aku sendiri tertanya-tanya mengapa??????????????
  • memang 1 Fitrah kita manusia hahahaha.....Dikenali sebagai Fitrah....
  • Ujian , ujian ujian dan ujian ah..like ujian terima kasih ya Rabb....
Aku kena lawan aku kena lawan kena kena x akan give up...
Hancurrrrr wat malu muka aku xleh3...hahaha kita tutup cerita aku aku aku nie.......
aku akan merindui mereka3 ini.........
aku banga ngan member2 aku terutamnya UMMU HANI   terima kasih ummu atas segala yg kw beri love u...hehehe BTW  aku punya teman2 yang sentiasa kawan yang membuat aku terrr :-
  • Tersenyum
  • Tertawa
  • TerRenung
Sem nie sem last kami bersama mesti rindu giler3 tahap gaban hahahahaah.... Grantley ^^





Lawan lawan lawan ....
lawan perasaan tuh cda......
cda boleh....hahahaha

0 ulasan:

Post a Comment

Thank You ALLAH...